organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie uczestników Klubu Integracji Społecznej
Znak Sprawy
RPO/341-15/18
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:
„organizację wyjazdu integracyjno - edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie uczestników Klubu Integracji Społecznej ”
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art. 138 g ustawy Prawo zamówień publicznych
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 poz 1579).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie uczestników Klubu Integracji Społecznej, który będzie realizował następujące elementy aktywnej integracji: warsztaty rozwijające kompetencje społeczne (w tym kompetencje niezbędne do aktywnego poruszania się na rynku pracy).
- W wyjeździe uczestniczyć będą Uczestnicy Klubu Integracji Społecznej, którzy są w sytuacji uniemożliwiającej lub ograniczającej uczestnictwo w życiu zawodowym i społecznym, mają problemy w odnalezieniu się na rynku pracy i w prawidłowych relacjach społecznych.
- Celem usługi jest zdobycie przez Uczestników kompetencji społecznych niezbędnych w życiu codziennym oraz w życiu zawodowym a także przeciwdziałanie zjawisku bezrobocia, ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem społecznym wraz z osobami towarzyszącymi.
- Usługa będzie realizowana w ramach Klubu Integracji Społecznej działającego w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020.
- Kod CPV: 80.00.00.00-4., 55100000-1.
- Liczba uczestników wyjazdu : osoby dorosłe : 40 - 50 osób
Łączna liczba dzieci: 35 - 47 osób
-
- dzieci w wieku do 3 lat: 1 - 4 osób
- dzieci w wieku 4 - 18 lat: 34 - 43 osób
(dalej także jako „UP”)
- Miejsce organizacji: miasto Kołobrzeg.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- minimum czterema osobami (każda osoba pracuje z własną grupa ) posiadającymi kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zajęć edukacyjnych oraz minimum czteroletnie doświadczenie w pracy,
- minimum jednym opiekunem wyjazdu posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy opiekuna wyjazdu/pilota wycieczek,
- minimum czterema opiekunami do dzieci – osoby te muszą posiadać wykształcenie pedagogiczne oraz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Wskazane do realizacji zamówienia osoby nie mogą łączyć funkcji.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ.
- Wykonawca przedkłada wraz z ofertą :
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
- formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
- odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
- szczegółowy opis obiektu i pomieszczeń, w których będzie realizowane wsparcie.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
9) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy w realizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym”.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
KRYTERIA OCENY OFERT
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
- ) cena – 70 %.
- doświadczenie wykonawcy w organizacji wyjazdów o charakterze integracyjno- edukacyjnym – 30 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 09.12018r., do godz. 10.00 (09.12.2018r. ) - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 09.11.2018r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl
Klauzula Informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, reprezentowany przez Dyrektora.
2. Dane kontaktowe:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin,
telefon: 914857601,
e-mail: sekretariat@mopr.szczecin.pl
3. Dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na organizację wyjazdu integracyjno- edukacyjnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
4. Odbiorcami danych osobowych zawartych w ofercie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Z uwagi na fakt iż postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej dane osobowe będą przechowywane do 31 grudnia 2022r
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do danych osobowych znajdujących się w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiadacie Państwo :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do złożonych danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania złożonych danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych złożonych w ofercie narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania złożonych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Zawarcie umowy: umowa została zawarta w dniu 21.11.2018r. wartość umowy: 58 620 zł
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 31-10-2018 14:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-10-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 22-11-2018 14:53 |