organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn ?Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą komputera opartego na jednym z programów ECC lub ECDL, lub innym równoważnym
Projekt „Aktywna integracja w Szczecinie”
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WZ 2014-2020
Znak Sprawy
RPO/341-8 /19
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miasto Szczecin – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU NA USŁUGI SPOŁECZNE PROWADZONYM NA PODSTAWIE ART. 138 O USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA:
„organizację szkolenia sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą komputera opartego na jednym z programów europejskich ECCC lub ECDL, lub innym równoważnym”
o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro o której mowa w art.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138 o ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 poz 1986 ze zm).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn „Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą komputera opartego na jednym z programów ECC lub ECDL, lub innym równoważnym”.
- Szkolenie ma na celu uzyskanie kwalifikacji zawodowych do pracy w zawodzie sprzedawcy przez Uczestników Projektu (UP) biorących udział w Klubie Integracji Społecznej realizowanym w ramach projektu „Aktywna integracja w Szczecinie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014- 2020, będących klientami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
- Kod CPV: 80 53 0000-9.
- Liczba uczestników: od 9 do 12 osób w jednej grupie szkoleniowej.
- PROGRAM SZKOLENIA
- Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i praktycznej. Zakres tematyczny szkolenia ma zawierać 145 godzin zegarowych w tym:
- 70 godzin zegarowych – zagadnienia zawodowe dotyczące zawodu sprzedawcy, który musi uwzględniać poniższe moduły:
- technika obsługi klienta (komunikacja z klientem, obsługa klienta w punkcie sprzedaży, autoprezentacja);
- bezpieczeństwo i higiena pracy (przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej);
- zawód sprzedawca (zadania pracownika handlu, zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej, organizacja pracy na obiekcie handlowym, przyjmowanie reklamacji);
- nowoczesne formy oraz techniki sprzedaży;
- organizacja sprzedaży detalicznej, organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów;
- przepisy stosowania kas fiskalnych;
- obsługa programu do fakturowania (wystawianie faktur, robienie faktur korygujących, paragony, zestawienia, raporty, operacje na bazach danych programu sprzedaż, wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych).
b) 15 godzin zegarowych – obsługa kas fiskalnych;
c) 60 godzin zegarowych podstawowego szkolenia kompleksowego z zakresu obsługi komputerów z certyfikacją zewnętrzną (certyfikat umiejętności komputerowych odpowiadający standardom ramy kompetencji informatycznych i informacyjnych (Digital Competence Framework), DIGCOMP, np.: certyfikat IC3 (Internet and Computing CoreCertyfication), ECDL BASE (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych), ECCC (Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych).
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej,
2) dysponuje lub będzie dysponować minimum dwiema osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 3 szkolenia, których zakres tematyczny odpowiada tematyce niniejszego zamówienia.
2. wiedzy i doświadczenia:
Minimalny poziom zdolności:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwie usługi główne. Za jedną usługę główną Zamawiający uzna organizację szkolenia którego zakres tematyczny odpowiada zakresowi określonemu w Rozdziale XII pkt 5 IWZ
- Wykaz wymaganych w ofercie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
-
-
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami odpowiednio na załączniku nr 4 do IWZ;
-
-
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IWZ oraz dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny wykaz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale natomiast dowody (tj. np. referencje lub inne dokumenty) w kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
c) wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
- Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych w ofercie:
1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 IWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodów określonych w oświadczeniu, według wzoru stanowiącego złącznik nr 3 do IWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4)zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2 IWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
5)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 IWZ oraz w Rozdziale III pkt 2 IWZ.
Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców składa odrębny dokument.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
7)program szkolenia
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
KRYTERIA OCENY OFERT
- Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) cena – 100 %.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301, w terminie do dnia 22.02.2019r., do godz. 10.00 - Otwarcie ofert odbędzie się w dn. 22.02.2019r., o godz. 10.15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301.
OSOBA DO KONTAKTU
Anna Sankowska tel 91 48 57 534, fax 91 48 57 603 email: asankowska@mopr.szczecin.pl
Załączniki do ogłoszenia
Instrukcja dla Wykoanwców :IWZ
Załączniki do IWZ ZAŁĄCZNIKI
Umowa została zawarta w dniu 14.03.2019r. z Wykonawcą DENAR Ośrodek Szkolenia i Rozwoju KAdr ul. Klonowa 8, 86-065 Łochowo wartoś umowy 49 188 zł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Sankowska | 14-02-2019 12:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Sankowska | 14-02-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Sankowska | 15-03-2019 15:54 |